Africa, here I come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Esther Cardol - WaarBenJij.nu Africa, here I come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Esther Cardol - WaarBenJij.nu

Africa, here I come!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 Januari 2013 | Nederland, Nijmegen

Hoi! Welkom op mijn reisdagboek naar Africa!

Het is zo ver, na jaren praten over Africa, presentaties over water(putten) houden en wegdromen over Africa is zojuist de knoop doorgehakt: over een paar maanden ga ik echt!

Hoe ik erbij kom om zo snel al te gaan en het tot vandaag voor me te houden komt doordat ik enkele weken geleden een uitnodiging ontving van Stichting De Samaritaan om mee te gaan op een door hen georganiseerde reis naar Zambia. Omdat de datum al vaststond moest ik eerst een flexibele stageplek vinden voordat ik me definitief kon aanmelden, maar dat is nu geregeld! Dit betekend dat ik van 26 april tot 9 mei met een groep op reis ga naar Zambia.

Wat we hier zullen gaan doen is o.a. schoenendozen van Actie4Kids uitdelen, een project bezoeken waar waterfilters gemaakt worden en een nachtje doorbrengen bij een Zambiaanse familie. Verder zijn er ook een paar uitstapjes gepland naar o.a. de Victoria Falls op de grens met Zimbabwe en gaan we naar het Chobe game park & Elephant sanctuary.

Binnenkort is er een bijeenkomst waar vast nog meer plannen uit de doeken gedaan zullen worden, maar dit klinkt al fantastisch! En voor nu is er nog genoeg te regelen zoals een paspoort, inentingen en verzekeringen, dus ik hoef me niet te vervelen!

Africa, here I come!


  • 31 Januari 2013 - 17:41

    Lisa:

    Geweldig nieuws Esther, veel plezier!

  • 31 Januari 2013 - 20:05

    Gert Cardol:

    Esther,

    Wat fijn! Geniet van de voorbereiding.

    Pappa

  • 04 Februari 2013 - 00:46

    Ton Bannink:

    Geweldig Esther, dat je meegaat met deze reis. Vorig jaar mocht ik ter voorbereiding al een reis naar Zambia maken. Ik zie er naar uit om samen met jou en de andere leden van de groep dit land opnieuw te bezoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 22993

Voorgaande reizen:

26 Juni 2016 - 18 September 2016

Stage #2: Macha Research Trust

19 November 2014 - 30 Juni 2015

Opnieuw naar Africa: stage in Zambia

10 Januari 2014 - 28 Mei 2014

Tweede reis naar Africa: South Africa & Zambia

26 April 2013 - 09 Mei 2013

Mijn eerste reis naar Africa: Zambia

Landen bezocht: