10...9...8...7! - Nog 1 week voordat ik vertrek! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Esther Cardol - WaarBenJij.nu 10...9...8...7! - Nog 1 week voordat ik vertrek! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Esther Cardol - WaarBenJij.nu

10...9...8...7! - Nog 1 week voordat ik vertrek!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Januari 2015 | Nederland, Ermelo

Hallo allemaal!

Hier even een heel kort berichtje, want het einde van mijn to-do lijstjes zijn nog lang niet in zicht. Over precies een week hoop ik namelijk in het vliegtuig richting Zuidelijk Afrika te zitten! Dat betekend dat ik nu moet gaan uitzoeken, inpakken, wegen, uitpakken en weer herpakken... gezien mijn inpakkunsten een aardige uitdaging! Naast mijn eigen spullen moet er namelijk ook een koffer vol met onderzoeksspullen mee, waarvan de helft momenteel nog in Engeland ligt. Logistiek moet er dus nog het een en ander gebeuren deze week, maar ik kan niet wachten tot ik maandag in de blauwe vogel zit en 's avonds laat uitstap en in Kaapstad ben. Heerlijk om daar een aantal bekenden weer te gaan zien, bij te praten, voor te bereiden voor Zambia en vooral te genieten van het zomerse weer en wederom mijn verjaardag in de zomer vieren ipv in de Nederlandse winter!

Het plan is dat ik eind januari naar Zambia doorvlieg en daar blijf tot in ieder geval begin mei. Als toestemming van de autoriteiten op tijd binnenkomt om te beginnen met ons onderzoek dan kan het zijn dat ik nog iets langer blijf, maar voorlopig is 15 weken lang genoeg :)

Ik zal proberen om regelmatig updates te plaatsen vanuit Zambia, echter in het regenseizoen (wat het nu is) valt bij de eerste druppel water de stroom - en daarmee ook het internet - uit. Back to the basics dus de komende tijd: kaarslicht, kaartspelletjes en lekker op tijd naar bed.

Ohja, ik probeer via Facebook in ieder geval iets meer korte updates en fotos te plaatsen, meelezen kan via www.facebook.com/estherinzambia

• 12 Januari 2015 - 19:10

Alyda:

Heel veel succes met de voorbereidingen en een hele goede tijd daar!
    ik zal je verslagen weer gaan volgen en groetjes aan iedereen die ik ken.

groetjes, Alyda

• 12 Januari 2015 - 21:02

Anke Zoutewelle:

Het gaat je goed Esther! succes met de voorbereidingen en tot horens.

• 14 Januari 2015 - 19:55

Ton Bannink:

Goeie reis Esther en een mooi verblijf daar.

• 20 Januari 2015 - 20:51

Eline Van Der Wal :

Hee Esther!
    Wat leuk dat je het avontuur weer aan gaat!
    Super bedankt voor je kaartje nog, erg lief :)
    Ik reageer er eventjes op deze manier op want ik heb geen fb meer en een nieuwe telefoon.
    Heb hetzelfde nummer gehouden maar kreeg niet al mn nummers mee.
    Vandaar..

Heeel veel plezier en succes gewenst weer en we mailen.
    Xx liefs Eline