Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Esther Cardol - WaarBenJij.nu Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Esther Cardol - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Hello!

Hier even een heel kort berichtje vanaf het vliegveld van Nairobi (Kenya)! Ik ben onderweg naar het koude Nederland na zes fantastische, drukke, zonnige en voorbijvliegende weken! Het werken in de clinic was ontzettend leerzaam en een goede & uitdagende ervaring! Helaas zit her er nu echt op en ben ik vanmorgen uitgezwaaid door een hoop mensen en inmiddels via Ndola en Lumbumbashi (Congo) in Nairobi beland waar mijn vlucht vanavond om 21:25 NLse tijd vertrekt. Donderdagochtend kom ik aan op Schiphol en is er een einde gekomen aan ruim vier maanden Africa! Ik heb er onwijs van genoten en hoop komende weken de tijd te hebben om.mijn verhalen op te schrijven en wat mooie fotos hier te plaatsen!

Tot gauw!

• 14 Mei 2014 - 21:10

Anke Zoutewelle:

Hey Esther, goede reis!
    Jammer dat het avontuur alweer is afgelopen. Fijn dat je het goed hebt gehad.
    Wij hebben vorige week Jannie en Elise nog ontmoet in NL. Was waardevol.
    Groeten, Anke

• 14 Mei 2014 - 23:48

Ton:

Welkom terug in NL Esther. Benieuwd naar je persoonlijke verhalen.