Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Esther Cardol - WaarBenJij.nu Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Esther Cardol - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Nederland - vanuit Nairobi

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

14 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Hello!

Hier even een heel kort berichtje vanaf het vliegveld van Nairobi (Kenya)! Ik ben onderweg naar het koude Nederland na zes fantastische, drukke, zonnige en voorbijvliegende weken! Het werken in de clinic was ontzettend leerzaam en een goede & uitdagende ervaring! Helaas zit her er nu echt op en ben ik vanmorgen uitgezwaaid door een hoop mensen en inmiddels via Ndola en Lumbumbashi (Congo) in Nairobi beland waar mijn vlucht vanavond om 21:25 NLse tijd vertrekt. Donderdagochtend kom ik aan op Schiphol en is er een einde gekomen aan ruim vier maanden Africa! Ik heb er onwijs van genoten en hoop komende weken de tijd te hebben om.mijn verhalen op te schrijven en wat mooie fotos hier te plaatsen!

Tot gauw!

  • 14 Mei 2014 - 21:10

    Anke Zoutewelle:

    Hey Esther, goede reis!
    Jammer dat het avontuur alweer is afgelopen. Fijn dat je het goed hebt gehad.
    Wij hebben vorige week Jannie en Elise nog ontmoet in NL. Was waardevol.
    Groeten, Anke

  • 14 Mei 2014 - 23:48

    Ton:

    Welkom terug in NL Esther. Benieuwd naar je persoonlijke verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 22980

Voorgaande reizen:

26 Juni 2016 - 18 September 2016

Stage #2: Macha Research Trust

19 November 2014 - 30 Juni 2015

Opnieuw naar Africa: stage in Zambia

10 Januari 2014 - 28 Mei 2014

Tweede reis naar Africa: South Africa & Zambia

26 April 2013 - 09 Mei 2013

Mijn eerste reis naar Africa: Zambia

Landen bezocht: